rubber ruitewisser

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-06-2002 20:41 #56772 door
rubber ruitewisser is gemaakt door
na reeds zeer plezierige rit zie ik steeds kleinere dingen die nog beter kunnen aan mijn amazon. Zo ook de ruitewisser rubbers. De hele ruitewissers zijn nieuw besteld (VOD) en hadden vreemd genoeg 2 verschillende rubbers erin. Geen ramp, maar het blijkt dat de hoogste rubber perfect werkt terwijl de lagere niet alle water van de ruit verwijderd. Ik heb inmiddels enkele andere nieuwe ruitewissers gesloopt om hiervan de rubber te gebruiken. Ze zijn weliswaar goed te plaatsen maar deze zijn ook niet echt hoog en wissen dus ook niet zoals het zou moeten. Heeft iemand al deze zoektocht doorlopen en is er een bepaald merk of typenummer dat aan te bevelen is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-06-2002 13:08 #61039 door
Beantwoord door in topic rubber ruitewisser
Ik weet niet of de orginele ruitenwissers nog te verkrijgen zijn, zo ja dan zijn de rubbers ook los te verkrijgen, althans zo was het altijd, misschien heb ik noch een setje losse rubbers liggen voor de orginele wissers.vr. gr. Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-06-2002 16:14 #61038 door
Beantwoord door in topic rubber ruitewisser
Kees, de originele heb ik ook nog, maar ik weet dat als ze langer zijn dat ze beter zouden wissen. Ik denk dat het zoeken wordt en nog enkele ander ruitewissers kopen en slopen...als ik een aardige heb gevonden laat ik wel weten wat de bevindingen waren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-06-2002 20:48 #61037 door
Beantwoord door in topic rubber ruitewisser
Ik heb in 2000 of begin 2001 eens twee losse (complete) ruitenwissers gekocht bij het V.O.D. (toen slechts f 10,- per stuk! ex.). Er stond het bekende blauwe Volvo-logo op de verpakking, maar wel "made in USA". Ze werken prima.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-06-2002 12:38 #61036 door
Beantwoord door in topic rubber ruitewisser
Ik kreeg een tip van Joost die ruitenwissers bij de Aldi had gekocht, de grootste maat. En daar de rubbers uitgehaald (2 uit 1 ruitenwisser) dit moet erg goed werken en prijstechnisch erg aantrekkelijk zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.