sigarettenaansteker

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-06-2002 09:31 #56717 door
sigarettenaansteker is gemaakt door
Ik denk er over om in mijn amazon een standaard sigarettenaansteker te monteren. Dit omdat ik een batterijlader heb met oplaadbare batterijen die ik op een dergelijke aansteker kan aansluiten. Zo kan ik ook op vakantie digitale foto's nemen. Nu heb ik een vraag: het opladen duurt 2 uur; input lader: DC12V, 700mA; output lader: DC6V, 1000mA. Ik wil 4 penlites van 1800 mAh opladen. Kan ik dit ook doen terwijl de motor stil staat? Of is opladen alleen mogelijk met draaiende motor omdat je anders je accu leegtrekt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-06-2002 09:41 #61195 door
Beantwoord door in topic sigarettenaansteker
Als jouw accu in goede conditie is, lijkt mij dat geen probleem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-06-2002 20:43 #61194 door
Beantwoord door in topic sigarettenaansteker
ahum, in een Amazon zit een SIGARENaansteker.... (sigaretten krijg je er overigens ook mee aan)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-06-2002 20:56 #61193 door
Beantwoord door in topic sigarettenaansteker
700 mA gedurende twee uur is 1400 mAh oftewel 1,4 Ah. Nu is de Amazon-accu een 60 Ah exemplaar (als het goed is), dus dat zal goed lukken. De motor hoeft niet te draaien, maar bij mijn Amazon werkt de aansteker alleen als de auto op contact staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2002 10:07 #61192 door
Beantwoord door in topic sigarettenaansteker
bij mijn amazon doet niks hut als het kontakt niet aan staat (zelfs de binnen verlichting gaat pas branden als je 't kontakt aan zet,lekker handig...)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.