trekhaakaansluiting electr.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-08-2002 13:37 #56592 door
trekhaakaansluiting electr. is gemaakt door
Alle verlichting werkt onfhankelijk. Echter het rempedaal ingedrukt en tegelijk richting aangeven en ook nog verlichting voeren wort mijn Ama teveel. Niets doet het na de trekhaakstekker. Op de auto zelf werkt alles normaal. Wat is er aan de hand?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 08:26 #61561 door
Beantwoord door in topic trekhaakaansluiting electr.
Cees, wat is nu je probleem precies, want je verhaal is wat verwarrend? Kan je Amazon het gevraagde elektrische vermogen niet aan als je een aanhanger aangekoppeld hebt?? (versleten dynamo/generator). Of werkt er van de verlichting niets bij je aanhanger?? (stekkerdoos demonteren en alle aansluitingen reinigen en heraansluiten). Als je alleen al je massa-draad mist bij je stekkeraansluiting, zal niets het van je aanhanger doen.Zelf heb ik afgelopen weekend veelvuldig met de Amazon en aanhanger gereden, licht aan, ruitenwissers aan en geen problemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2002 21:08 #61560 door
Beantwoord door in topic trekhaakaansluiting electr.
wellicht inderdaad massa probleem

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-08-2002 08:15 #61559 door
Beantwoord door in topic trekhaakaansluiting electr.
Op mijn Ama werkt alle verlichting normaal, ik heb al een nieuwe stekkerdoos op de trekhaak gezet en alles zo goed mogelijk gemonteerd. Normaal werkt de verlichting van de aanhanger, echter bij ingetrapt rempedaal doet de verlichting niets op de aanhanger. Massa wellicht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-09-2002 14:58 #61558 door
Beantwoord door in topic trekhaakaansluiting electr.
Je hebt een gigantisch massa probleem van zowel aanhanger als voorwagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.