mistachterlicht

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-09-2002 11:45 #56528 door
mistachterlicht is gemaakt door
Ik zoek zo'n mooi rond mistachterlicht voor op mijn Ama. Liefst ongeschonden voor weinig!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-09-2002 16:47 #61819 door
Beantwoord door in topic mistachterlicht
Tja,we blijven Nederlanders.Misschien op de Volvo beurs a.s weekend. ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2002 22:24 #61818 door
Beantwoord door in topic mistachterlicht
Tja Cees, ik denk dat je daarvoor dit weekend inderdaad goed op z'n plaats bent op de V44beurs. Ik heb zelf inmiddels gelukkig al een mistachterlicht, maar weet geen slimme manier om 'm aan te sluiten (montage lamp + verloop van de bedrading). De vorige eigenaar had de lamp gemonteerd door een gat rechtstreeks geboord in het opstaand schot direct onder de achterklep, maar dit was/is een bron van roest. Het gat is nu gedicht, maar ik zoek nog naar een oplossing. Heb jij (of iemand anders) hierover een idee? Wellicht tot morgen op de beurs, groeten, Niels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2002 09:05 #61817 door
Beantwoord door in topic mistachterlicht
Hallo Niels,Ik heb een gat geboord in het middenstuk van mijn achterbumper. Eén draad aan massa (op bumper), andere draad naar voren. Enkel schakelaartje met aan één kant de 12V (draad pakken van contactslot dat alleen spanning krijgt bij ingeschakeld contact, even universeelmetertje erop), andere kant van de schakelaar de draad die van achteren komt.Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.