klokje amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2002 20:17 #56464 door
klokje amazon is gemaakt door
Nu heb ik van Dries de Duetten Doctor op de V44 beurs een origineel amazon boekje gekocht. Hierin is ook het interieur afgebeeld met daarin een heus tijdklokje in het dashboard. Trapeziumvormig ouderwets. Weet iemand welke amazons dit hadden, of is dit een van de extra's die er standaard niet bij zaten. Is er nog aan te komen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2002 20:27 #62074 door
Beantwoord door in topic klokje amazon
Dit was een accessoire van de vroege B16 (tot '61) Amazons, ik heb veel moeite moeten doen om documentatie hierover te vinden.Ik heb zo'n klokjeUitgerekend op de laatste beurs heb ik een folder gevonden met de oplossing.Het klokje is zo gevormd omdat het precies dezelfde vorm heeft als de asbak.Op deze wijze sluit het mooi op elkaar aan.Van links naar rechts asbak-radio(of afdekplaatje)-klokje.Als je een afbeelding wil geef me even je email-adres op esgvdzee@worldonline.nl Ed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2002 13:39 #62073 door
Beantwoord door in topic klokje amazon
In het originele instructieboekje van de vroege amazon (P1200) staat het klokje gewoon standaard afgebeeld.In Het originele accessoires boekje van dezelfde auto staat hij echter niet.Wel grappig om weer 'ns door die boekjes te bladeren, er staat wel een tripmaster met klokje in en b.v. een picknick set (tafeltje en 4 krukjes...)Ook in het uitgebreide instructieboekje van de radio voor de P1200 staat op de tekening van het dashboard geen klokje afgebeeld.Groet, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2002 13:47 #62072 door
Beantwoord door in topic klokje amazon
Nog even wat: al bladerende kom ik het klokje ook tegen in het originele werkplaatsboek van volvo ('59-'61 B16)Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.