dynamo gs <> ws b18

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-10-2002 19:31 #56400 door
dynamo gs <> ws b18 is gemaakt door
Helemaal depressief wordt ik er als leek nog net niet van maar het scheelt niet veel. Vorige week bleef mijn amp-lampje in 1 keer branden, dynamo en regelaar door laten meten en dynamo bleek dus niet meer te werken. Na een paar dynamo's te hebben geprobeerd (ze passen niet zomaar !) heb ik gister 1 via Scandcar besteld en vandaag in huis gekregen (wisselstroom, 65 amp). Bijgevoegd zit een steun alleen lijkt die steun niet te passen en slechts voor de rechterkant van de motor te passen. Aangezien Scandcar op dit moment dicht is kom ik maar hier met mijn vraag. Is het normaal dat de steun niet past op de plek van de oude steun (is dit mijn gebrek aan inzicht) of heb ik per abuis een verkeerde steun geleverd gekregen (lijkt mij het meest logisch maar ik weet niet of er uitvoeringen zijn waarbij de dynamo aan de andee kant zit)..... Zucht, wie weet raad ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-10-2002 20:17 #62299 door
Beantwoord door in topic dynamo gs <> ws b18
Johan, je kan het geluk hebben dat je een laat type B18 blok hebt. Die heeft al een gat waar de bijgeleverde bout inpast zodat je de steun niet hoeft te gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-10-2002 22:51 #62298 door
Beantwoord door in topic dynamo gs <> ws b18
Wietse,op dat idee kwam ik zelf ook toen ik even boodschappen had gedaan. Gelijk geprobeerd en het blijkt inderdaad te passen !!! Nu nog even een andere v-snaar (de or. is te lang) en aansluiten die handel...'t wel een opluchting zo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.