verlichting en claxon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2002 23:12 #56323 door
verlichting en claxon is gemaakt door
Het vreemde doet zich voor dat mijn rem- en achteruitrijverlichting het plotseling niet meer doen. Daarnaast doet de claxon het ook niet meer en wil de richtingaanwijzers het zo nu en dan ook ook laten afweten. de bedrading heb ik nagekeken maar daar kan ik niets raars aan opmerken. En een nieuw relais voor de richting aanwijzer werkt ook niet. wat kan ik nog meer doen, wie heeft er een oplossing?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2002 23:48 #62519 door
Beantwoord door in topic verlichting en claxon
Heb je de zekeringenkast nagekeken? Alle contacten goed schoonmaken en invetten met kopervet, zo mogelijk ook de geniete contacten schoonmaken en doorsolderen.Ook de massa contacten bij de accu en motorblok/chassis niet vergeten na te kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-11-2002 09:15 #62518 door
Beantwoord door in topic verlichting en claxon
Het klinkt inderdaad als een regelrecht geval dat de voeding niet in orde is. Inderdaad goed je zekeringenkast schoonmaken en je contacten controleren (ook bij je contactslot en de multistekkers die her en der in je kabelboom zitten. De enige methode is schoonmaken en kabels controleren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-11-2002 20:58 #62517 door
Beantwoord door in topic verlichting en claxon
Yep, klinkt inderdaad als de zekeringkast. Ik heb een soortgelijk probleem, soms doet het grootlicht het niet (die aan het stuur, niet voetpedaal). Effe rommelen met de zekeringen en het is over. Die van dat kopervet is een goede tip. Bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.