elekt. probleem
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2002 20:08 #56309
door
elekt. probleem is gemaakt door
Ik heb een amazone bj 66 motor 18abij het gebruiken van de richtingaanwijzer,binnenverwarming en ruitewisser werken deze niet maar gaat het rode Amp lampje aan.Ik heb ook de indruk dat het gele(oranje)oliedruklampje niet werkt evenals de bezinemeter (deze af en toe )Ook zijn er geen zekeringen kapot en is de verbinding tussen batterij en massa ok.Groeten Steven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2002 22:16 #62563
door
Beantwoord door in topic elekt. probleem
Vermoedelijk is de verbinding van de kleine zekering onvoldoende (overgangsweerstand). Advies zekering kastje uitbouwen en goed schoonmaken met een roterende roestborstel. Vervolgens verbindingen bij de klinkjes door solderen. Kabelschoentjes een beetje aanknijpen en vervolgens aansluiten. Alle zekeringen vervangen door nieuwe. Oude zekeringen zijn vaak aangetast door corrosie
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2002 23:42 #62562
door
Beantwoord door in topic elekt. probleem
Hoi Livens Steven. Ik heb exact het zelfde probleem gehad. Het was inderdaad één zekering die bij mij de boosdoener was. Nadat ik deze goed had schoongemaakt waren alle problemen opgelost. Ben maar gerust dus het kost je geen geld zo vlak voor de feestdagen. Groetjes Wiet