amp-verklikker ii

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2002 12:02 #56307 door
amp-verklikker ii is gemaakt door
Bedankt voor de vorige reakties, maar had zelf nog een vraag gesteld ... zonder antwoord.Dikwijls wordt er gesproken van VOD en heb mij daarbij steeds een onderdelenmagazijn voorgesteld: klopt dit? Kan iedereen er naar toe? Waar is het t.o.v Antwerpen gelegen?En dan wordt er gesproken van onderdeel 241685 dat vervangen zou zijn door 244456: wat moet ik mij daarbij vorstellen?Is er een lijst/kataloog van wat het(?)/de(?) VOD in huis heeft? Met dank voor nog bijkomende reakties.Denis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2002 15:38 #62567 door
Beantwoord door in topic amp-verklikker ii
het VOD heeft, naast gezelligheid, een praatje, onderling advies en koffie, inderdaad ook een goed gevuld onderdelenmagazijn. gelegen in zuid.nederland in Elshout, dicht bij Waalwijk, dus ook voor Belgen goed te bereiken.let wel,alleen voor V-44 (G-)leden.Het onderdeelnummer geeft aan welk onderdeel het betreft. oude nrs zijn geregeld vervangen door nieuwe nrs die veelal de vervangende onderdelen aangeven als bv. het orgineel niet meer wordt aangemaakt. Het VOD beschikt over een onderdelenlijst (kosten plm € 5,-), voorzien van onderdeelomschrijving en bijbehorende nrs die parallel lopen met de nrs uit de onderdelenboeken.Daarin staat ook de verwijzingen naar de vervangende nrs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2002 20:05 #62566 door
Beantwoord door in topic amp-verklikker ii
Denis Ik moet toch eens langs het VOD.Ik woon in kapellen.Kunnen we eventueel samen gaan.BEl anders even tel:0496/25 30 35Groeten Livens Steven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.