toerenteller in amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-01-2003 21:29 #56216 door
toerenteller in amazon is gemaakt door
Ha Volvovrienden,Met een voorschot op het begin van mijn 30e levensjaar droom ik van een toerenteller in mijn amazon 131 uit 1969. Nu vroeg ik mij of het mogelijk is zelf een toerenteller in te bouwen, en zo ja, hoe dat dan te doen. Wellicht kan iemand hier iets over zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-01-2003 10:06 #62874 door
Beantwoord door in topic toerenteller in amazon
Hiertoe kun je twee wegen bewandelen, ten eerste gebruikt een electrisch schema van bv. een 123 GT en probeer dit aan te brengen met de onderdelen die je kan bemachtigen.Of koop gewoon een toerenteller bij een autospeciaalzaak en sluit hem volgens bijgeleverd schema aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-01-2003 16:56 #62873 door
Beantwoord door in topic toerenteller in amazon
Let op wat je koopt als er geen aansluitschema bij zit. Vroeger had je twee soorten. De toerenteller die parallel met de verdeler aangesloten moeten worden en toerentellers die in serie met de verdeler en bobine aangesloten moeten worden. De laatste komen trouwens niet vaak voor en komen vooral bij Smiths uit Engeland vandaan. Wat een groter probleem is, hoe ga je het inbouwen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-01-2003 09:57 #62872 door
Beantwoord door in topic toerenteller in amazon
Let op met het model dat parallel geschakeld moet worden , ik heb dit nooit goed gekregen op mijn 122S amazon (ijking!). Op mijn P1800Sstaat hij in serie (origineel)! Voor het inbouwen geen probleem bij mij: was zelfklevend en staat nu toch al enkele jaren boven op het dashboard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.