nieuwe accu

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2003 17:07 #56053 door
nieuwe accu is gemaakt door
Beste Volvovrienden,Ik ben toe aan een nieuwe accu voor mijn amazon (1965) Nu zijn er wel zwarte te koop, maar ik vond ze nog niet met het juiste uiterlijk ( ribbels en bovenop zichtbare verbindingsstrips tussen de cellen. De fa. Wilco ( Haarlem & Rotterdam) maakte ze tot vorig jaar wel volgens het oude hardrubber concept, maar heeft de productie overgedaan aan een fabriek in Duitsland en kan mij dus niet meer van dienst zijn. Weet iemand een ander adres ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2003 19:36 #63506 door
Beantwoord door in topic nieuwe accu
Hoi, ik heb er ook naar gezocht, en ik heb ze onlangs gezien hier bij ons in Geleen bij "accu service" die hoofdzakelijk Hoppecker accus heeft maar ook een stapel van die nieuwe oude...Ik heb overigens toch maar een vette varta gekocht. Orginaliteit wil ik liever niet meenemen in het startgedrag. Dan liever een royale accu waar je voor je idee om de startmotor mee naar huis zou kunnen rijden ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2003 23:17 #63505 door
Beantwoord door in topic nieuwe accu
krek mijn idee, ik heb dan ook de zwaarste moderne accu gekocht die het VOD aanbiedt. Vanwege de andere vorm van de kast heb ik voor de APK wel de bevestiging moeten modificeren, maar hij zit nu muurvast. Ik heb een lang stuk staal met schroefdraad, een exacte naam kan ik er niet aan geven, achterlangs de accu gebogen en die met boutjes door het ijzer van de accuhouder vastgezet. Het staal dat de accu raakt heb ik gevat in siliconebuis, ofwel een stukje ruitesproeierslang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-03-2003 09:15 #63504 door
Beantwoord door in topic nieuwe accu
Ton, ik neem toch aan dat Wilco weet aan wie ze de produktie hebben verkocht?Koop verder Voiture's Klassieker Almanak; staan veel bruikbare adressen in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-03-2003 10:55 #63503 door
Beantwoord door in topic nieuwe accu
Siang ik neem aan dat dat gewoon draadeind heet (verkrijgbaar in diverse maten bij de doe het zelf zaak )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-03-2003 11:35 #63502 door
Beantwoord door in topic nieuwe accu
Op een nieuwe accu kan je met zwart matte verf het origineel effect terug verkrijgen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.