toerenteller p1800e

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-03-2003 14:37 #56033 door
toerenteller p1800e is gemaakt door
Sinds kort is de toerenteller van mijn P1800E defect, motor loopt nog zonder problemen, maar toerenteller komt niet van z'n plaats. Iemand een tip wat het probleem kan zijn ? Wim

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-03-2003 18:37 #63588 door
Beantwoord door in topic toerenteller p1800e
Misschien kun je de bedrading eens controleren. Bij die van mij zat daar de fout.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-03-2003 19:08 #63587 door
Beantwoord door in topic toerenteller p1800e
Tja, de bijnaam van Smith is "King of Darknes" dus je odometer kan ook gewoon overleden zijn.Dat wordt dus met de voltmeter de draden doormeten, als het toch de meter zelf is kan ik je nog een revisie adres voor Smith spullen aan de hand doen.Ook tweede hands is dit item niet moeilijk te krijgen.Laat even weten hoe het je verder vergaat en of het lukt hem weer aan de praat te krijgen.O ja voor, ik het vergeet afgelopen zaterdag voor het eerst panne gehad met de 1800E (tijdens de nachtrit) een uitgelopen lager van de zelf-denkende-fan.Gelukkig heb ik een vervang Volvo dus snelle pitstop en toch uitgereden.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-03-2003 21:34 #63586 door
Beantwoord door in topic toerenteller p1800e
voor de volledigheid, Lucas is King of Darkness en niet Smith.....(bedankt voor je correctie Pieter)Laten we maar zeggen dat Smith een goede tweede is en soms (?) het nog wel doet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.