trekschakelaar licht p1800e

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-03-2003 19:32 #56017 door
trekschakelaar licht p1800e is gemaakt door
Hallo, ik wilde weten of het bij meer P1800E rijders voorkomt dat de schakelaar voor het licht warm/heet wordt.Het is wel een amerikaan met side lights en dus 4 keer 5 watt extra als normaal. Als ik deze 4 lampjes er uit haal dan wordt de schakelaar maar een heel klein beetje warm. Het lijkt erop dat de schakelaar niet bedoeld is voor die extra lampen.Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de schakelaar niet goed contact maakt.Ik heb alles nagelopen en geen slechte verbindingen gevonden.Er zitten oude type lampen in de voorlichten, van die bolletjes van 45 watt en geen moderne van 55 watt.Kortom zijn er meer (amerikaanse) P1800E rijders waar de schakelaar warm wordt, is het normaal?Of moet ik een nieuwe schakelaar kopen.Dingen die warm worden onder mijn dashboard daar word ik een beetje zenuwachtig van...Groeten Laurent

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-03-2003 19:59 #63656 door
Beantwoord door in topic trekschakelaar licht p1800e
Ja, dit doet-ie-bij mij ook.Mijn wagen kwam ook uit LA en de side lights zijn er bij de restauratie afgehaald.Ik dacht eerst dat het aan de schakelaar lag, maar ook een tweede vertoont hetzelfde probleem.Ik hou het in de gaten, je kunt het met je li hand goed voelen en als het te gek wordt dan lassen we een koffiebrake in.Tot dusver houdt de schakelaar het zonder mankeren en kan ik s'nachts rustig trwee uur achtereen rijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-03-2003 21:14 #63655 door
Beantwoord door in topic trekschakelaar licht p1800e
Wellicht is het toevoegen van een relais een veilige optie..?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-03-2003 14:14 #63654 door
Beantwoord door in topic trekschakelaar licht p1800e
Oke, ik weet nu dat het meer voorkomt en waarschijnlijk niet aan de schakelaar ligt.Een relais zal ik overwegen, Dank voor de tips.Laurent

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-04-2003 20:18 #63653 door
Beantwoord door in topic trekschakelaar licht p1800e
Kontroleer de weerstand in je voetschakelaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.