zekering

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-04-2003 23:44 #55998 door
zekering is gemaakt door
Laatst bekeek ik eens mn zekeringenkastje van mn 544. Ik zag dat de bovenste zekering vervangen was door ijzerdraad (brrrrrrr). Weet iemand welke groep dit is? en hoe zwaar moet die zekering zijn???Alvast bedankt (p.s. maandag 7 april moet ik op RDW keuring, duimen jullie? :-)))))

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2003 19:51 #63722 door
Beantwoord door in topic zekering
Beste Roel, Ik ga er van uit dat je een 12Volts installatie hebt. Dan moeten er 3 8Amp en 1 25 Amp zekering in zitten. Voor de duidelijkheid de 25 Amp zit verbonden met rode draad en komt van het contactslot.Succes! Cees.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2003 23:20 #63721 door
Beantwoord door in topic zekering
Ha Roel,kijk even naar het zekeringkastje: de plaatsen van de zekeringen zijn genummerd 1.2.3.4. Plaats 1 moet een 25 A zekering hebben, de overige een 8 A. En een ijzerdraadje op de plaats van een 25 A zekering is inderdaad behoorlijk BRRRRR. Gauw vervangen dus. Succes bij de RDW, en als er nog dingen niet goed zijn bij de keuring: gewoon in orde maken en opnieuw een poging wagen. Uiteindelijk komt je 544 wel weer de weg op. Groeten, Niels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2003 23:38 #63720 door
Beantwoord door in topic zekering
t is inderdaad nr 1 met de dikke rooie draad, harstikke bedankt!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2003 23:48 #63719 door
Beantwoord door in topic zekering
Neem voor de zekerheid een handje 25 amp. zekeringen mee, het ijzerdraadje zat er w.s. omdat er een vage storing in het circuit zit en het is zo lullig als vlak voor (of tijdens) de keuring de zekering doorbrand....Ik duim !Groet, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.