ruintenwisserbladen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 14:22 #55989 door
ruintenwisserbladen is gemaakt door
Ik rijd in een P1800S en elke keer scheuren de rubbers van de ruitenwisserbladen die ik bij de V44 koop. Ik had dat al bij mijn andere P en ook weer bij deze. Na een paar weken gebruiken, scheurt het dunste deel van het rubber los van de rest, gewoon ergens in het midden. Hte heeft volgens mij dus niets te maken met de druk tegen het raam, het kan alleen nog komen door het vele strandzand dat mijn auto te verduren heeft. Wie heeft een betere soort ruitenwissers voor mij te koop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 15:41 #63745 door
Beantwoord door in topic ruintenwisserbladen
ik heb dezelfde ervaring helaas, zowel op de P 1800, als op de amazon. twee jaar geleden heb ik bij halfords ruitenwissers van voldoende lengte gekocht met ongeveer hetzelfde profiel en deze pas gemaakt. voldoet uitstekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 22:58 #63744 door
Beantwoord door in topic ruintenwisserbladen
Los van het kwaliteitsaspect is het verstandig de rubbers van de ruit af te halen als de wagen in de stalling staat.Ik doe dit met een wijnkurk onder de houder zodat het rubber niet de bolloing van de ruit hoeft te vormen.De meeste merken kun je op maat maken en de metalen strip in de houder schuiven.Die van mij gaan al 8 jaar mee.(volgens mij een Frans merk)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.