geen licht voor

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-09-2003 23:21 #55530 door
geen licht voor is gemaakt door
Bij het assembleren van mijn Amazon sta ik voor een raadsel. De auto is bijna af, en mijn koplampen doen het niet meer. Stads en knipperlichten doen het, en achter doet alles het ( dus gewoon, rem en achteruit + knippers) Maar mijn koplampen zelf doen het dus niet. Wie weet waar het aan kan liggen (aarde?!)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2003 16:19 #65463 door
Beantwoord door in topic geen licht voor
Controleer eerst of je 12 v hebt op je voetschakelaar (gele draad). In dien geen spanning dan achter de lichtschakelaar meten op het dashboard. Als je wel spanning hebt op de voetschakelaar dan meten of je spanning hebt op je voetschakelaar van de overige 2 punten (is nl een wisselschakelaar). Vervolgens kan de draad connector (boven het stuurhuis) niet goed zijn. Of de aansluiting op de duplolamp heb je verkeerd om. De zwarte draad van de duplolamp gaat naar aarde. Met een bedradingsschema kome je er zeker uit. Deze staat op de CD-rom van de vereniging (10 Euro)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2003 19:33 #65462 door
Beantwoord door in topic geen licht voor
ook een keer mee te maken gehad allen ik weet niet meer of de stadslichten het toen wel of niet deden. Groot licht (met voet en stuurschakelaar) deed het prima, gewoon licht alleen als ik de moterkap opendeed (???) of een klap op de wielkasten gaf (??). Wat bleek? tijdens het afwerken van wat uitgevoerd laswerk bleek er nogal wat plamuurstof in de buurt van het grote relais gekomen te zijn. Remedie: openschroeven, contactpunten schoonmaken en opgelost. Als de relais wel klikken bij inschakelen maar geen licht geven zou ik hier eens naar kijken. Maar ok, er moet wel stroom komen natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.