licht

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2003 13:25 #55369 door
licht is gemaakt door
de voorlichten van mn katterug doen het niet meer, het achterlicht doet t wel, stadslicht (kleine lampjes) doen t ook. Als ik met groot licht knipper (via handle) doet het ook. Waar moet ik het probleem zoeken????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2003 15:28 #66150 door
Beantwoord door in topic licht
ik zou gewoon eerst proberen om de lampjes te vervangen, de stadslichten hebben een apart lampje en de grote lichten hebben een aparte gloeidraad. ik denk niet dat het iets elektrisch is omdat de achterlichten nog wel werken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2003 20:07 #66149 door
Beantwoord door in topic licht
volgens mij kan het ook aan het relais liggen. Heb nl precies hetzelfde gehad waarbij na een klap op het spatbord het licht opeens wel aansprong. Groot licht gaf (voor mij) geen problemen. Het relais zit bij mij voor de radiator gemonteerd en is open te maken. Contactpuntjes reinigen was bij mijn probleem voldoende. Nooit meer last van gehad.Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2003 23:05 #66148 door
Beantwoord door in topic licht
Kijk de dimlichtschakelaar op de vloer maar eens goed na, bij mijn Ama had ik hetzelfde en na de vervanging van de schakelaar was het over. Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-11-2003 23:53 #66147 door
Beantwoord door in topic licht
Inderdaad de voetschakelaar.Soms doet alleen groot of alleen dimlicht het niet. Maar ik heb ook al eens meegemaakt dat beide niet meer werken, doordat vocht in de schakelaar de contacten wegvreet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-12-2003 17:28 #66146 door
Beantwoord door in topic licht
het was inderdaad de voetschakelaar.bedankt voor de hulp

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.