intervalschakelaar 145

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-11-2003 21:56 #55311 door
intervalschakelaar 145 is gemaakt door
Ik krijg met dit weer zowat een lamme linkerarm van het aan en uit zetten van de ruitewisser van mijn 145. Is het mogelijk om een interval in te bouwen in deze gecombineerde schakelaar (uittrekken is aan en draaien is sproeien)? Ik weet dat Hella iets dergelijks heeft maar past deze ook op een 145?Alvast dank voor jullie reactie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 08:00 #66337 door
Beantwoord door in topic intervalschakelaar 145
ook de amazons ( de 1800's ook trouwens) kennen een gecombineerde schakelaar en daarop werkt de hella interval uitstekend. het enige wat ik kwijt ben, is de snelstand van de ruitenwissers maar dat ervaren we niet als gemis en verkleint het risico van losvliegende ruitenwisserarmen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 09:00 #66336 door
Beantwoord door in topic intervalschakelaar 145
Hoezo monteer je niet ergens op/onder/aan het dashbord een knop om de interval te bedienen. Lijkt mij dat een snelstand bij de 140 serie meer nut heeft dan bij de 120 en het dus de moeite zou moeten zijn om die te behouden.Groet Cander

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 09:17 #66335 door
Beantwoord door in topic intervalschakelaar 145
de intervalschakelaar is apart van de normale schakelaar gemonteerd. de langzaam-snel-en spuitschakelaar blijft dus gewoon zitten en werken, alleen niet de snelstand. schijnt met de bedrading, die wordt beïnvloe d door de bedrading van de interval, te maken te hebben. p.s. waarom zou de snelstand meer nut hebben voor de 140-adapten? zijn dat de snelle jongens binnen onze vereniging?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 09:48 #66334 door
Beantwoord door in topic intervalschakelaar 145
Hoi ROnik heb ook een Hella intervalschakelaar gemonteerd, deze kun je onder je ruitenwisserschakelaar monteren. De normale standen blijven behouden; de interval kun je onafhankelijk laten werken van de continue stand van de ruitenwissers. Ik heb er nog wel één voor je liggen als je daar interesse in hebt, ik kan hem ook voor je inbouwen!Groeten Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 13:46 #66333 door
Beantwoord door in topic intervalschakelaar 145
Ik had op mijn 144 uit 73 wel een interval die kon je handmatig draaien en ook de interval versnellen of vertragen maar of die op een ouder type past weet ik niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.