startonderbreker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2004 14:49 #54962
door
startonderbreker is gemaakt door
Ik ben op zoek naar een manier om mijn 1800E wat beter te beveiligen tegen diefstal. Weet iemand of het mogelijk is om een startonderbreker in te bouwen? Of heeft iemand een andere tip om de auto wat beter te beveiligen?En mijn laatste vraag, of komt het in de praktijk niet voor dat dit type auto ivm de uniekheid gestolen wordt? hij valt immers qua model behoorlijk op en is nog geel ook.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2004 17:13 #67615
door
Beantwoord door in topic startonderbreker
Ik las in een boek dat er ontstekingssloten bestaan die de motor wel aan laten slaan maar na enkele seconden de ontsteking weer onderbreken,daarna kan je weer starten maar hij slaat dan weer af.De dief die zich daardoor niet laat ontmoedigen kan je nog afschrikken met een pedaal/stuurslot oid.Ik heb ook wel eens gehoord dat er mensen zijn die gewoon de kabel die van de bobine naar de ontsteking loopt in hun zak steken...kan natuurlijk ook en kost je niets!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2004 17:27 #67614
door
Als het mogelijk is om bij een 1966 Mustang een alarm met startonderbreker in te bouwen, dan moet dat bij een Amazon of P1800 ook kunnen. Liefst een onderbreker die niet alleen de ontsteking lam legt, maar het bijv. ook onmogelijk maakt om de auto op contact te zetten.<p>En een heel simpele en niet direct zichtbare manier van start-onderbreken is de rotor uit de distributeur halen en de kap weer terug plaatsen. Voor dagelijks gebruikte auto's echter niet zo handig...maar de potentiële dief moet dan wel èn de juiste rotor op zaken hebben èn de tijd en het lef om werkzaamheden onder de motorkap te gaan verrichten.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2004 09:31 #67613
door
Ik heb heel simpel een heel klein schakelaartje verstopt onder het dashboard zitten welke de groene startdraad onderbreekt.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2004 12:15 #67612
door
Ik heb een massaslot gemonteerd onder het dashboard. Hiermee schakel je alle stroom volledig uit en kan er niet gestart worden.