oliesensor afgebroken

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2004 17:36 #54890 door
oliesensor afgebroken is gemaakt door
lekkage bij oliesensor. ff iets vaster gedraaid. had ik niet moeten doen want toen brak hij af. Er zit nog een stukje in het blok. Ene Sebas is hetzelfde overkomen maar zijn oplossing heb ik niet kunnen lezen. wie kan mij advies geven??? Alvast bedankt.groetjes van de struik

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2004 18:02 #67860 door
Beantwoord door in topic oliesensor afgebroken
de rest v/d sensor d,m,v. een "linkse" tap eruit draaien (eventueel eerst inboren. m,vr,gr. jan

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2004 09:10 #67859 door
Beantwoord door in topic oliesensor afgebroken
Heb het probleem ook gehad.Blok wat ik had aangeschaft had een afgebroken oliesensor, waar een soort parkerschroef met M8 kop in was gedraaid.Een zaterdag ingeschat om het een en ander te demonteren, dynamo, uitlaat, linksetapset aangeschaft.Uiteindelijk eerst de parkerschroef iets vaster gedraait, maar deze zat al vast tegen het overige deel van de oliesensor, welke ik dus samen verder in het blok draaide.Toen ik de schroef losdraaide, bleek het resterende deel van de olioesensor gewoon mee te komen.De oliesensor heeft hele fijne draad, dus echt vast zal deze niet zitten.Bij montage van de nieuwe oliesensor deze handvast gedraaid, en geleidelijk aan vaster gedraaid totdat deze geen olie meer lekte.Ik hoop dat je er iets aan hebt, soms moet je een beetje geluk hebben.Marcel

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD