vdo alarmlicht scakelaar

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-05-2004 13:40 #54719 door
vdo alarmlicht scakelaar is gemaakt door
Alhoewel ik het nooit hoop nodig te hebben wil ik een alarmlichtschakelaar toevoegen. Ik vond nog een VDO type WBS 1/2. Geen idee hoe ik het ding moet aansluiten. Er zitten de volgende contacten op: 0, 49, 49a, 15, 30, L en R. Ik heb op diverse contacten spanning gezet, maar hij "knippert" niet. Wie weet hoe het aan te sluiten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-05-2004 14:10 #68553 door
Beantwoord door in topic vdo alarmlicht scakelaar
hij knippert toch ook pas als hij via de knipperautomaat (clignoteur) is aangesloten, de schakelaar zelf knippert namelijk niet. Het is volgens mij nog wel even prutsen met het lampje in het dashboard, maar daar staan redelijk recent nog wel stukken over in het forum. Zou je wel de uitkomst van het geheel op het forum willen zetten, ik ben ook nog van plan om alarmschakelaar in te bouwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-05-2004 15:36 #68552 door
Beantwoord door in topic vdo alarmlicht scakelaar
Let wel: bijdragen van mij betreffende dit onderwerp slaan niet op het gebruik van een aparte alarmlichtautomaat (140-serie) of het gebruik van een "dedicated" schakelaar als de genoemde VDO.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-05-2004 19:04 #68551 door
Beantwoord door in topic vdo alarmlicht scakelaar
<p>Deze link kan je misschien op weg helpen:<BR> www.isham-research.com/quattro/wiring/Typ85/terminals.html

N.B. Let maar niet op het merk...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.