luidsprekers in amazon sedan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2004 11:57 #54600
door
luidsprekers in amazon sedan is gemaakt door
om in een amazon sedan luidsprekers op de hoedenplank te monteren heb ik het volgende bedacht.1 verwijder de achterbank.2 haal het originele kleedje op de hoedenplank eruit en gebruik dit als mal.3 maak van een plaatje multiplex een "overzet" hoedenplank , tussen het achterraam en het staal van de hoedenplank zit heel veel ruimte.4 koop goede luidsprekers , men kan nu bijna alles plaatsen ,maak ze verzonken in de multiplex plaat.5 afstandsklosjes onder deze plaat , deze komen te rusten op het staal van de carrosserie.6 om de bank goed aan te laten sluiten de multiplex plaat onder een hoek van 45graden afzagen , dit komt dus tegen de bank aan.7 koop mooi stof in de kleur van de bekleding en bekleed de multiplex plaat , het resultaat is , geen gaten in de carrosserie , een goed geluid en er is niets van te zien.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2004 16:37 #69072
door
Beantwoord door in topic luidsprekers in amazon sedan
Hoe zit die plaat vast? Als hij los licht krijg je hem bij een noodstop of aanrijding in je nek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2004 17:20 #69071
door
de multiplexplaat zet je vast met hoeklijntjes , de ene kant met een parker in de carrosserie en de andere kant tegen de onderkant van de multiplex plaat , je komt erbij via de 2 luidsprekergaten.dit is dus tevens het enige wat veranderd aan de auto , ongeveer 4 m4 gaatjes , lijkt mij een acceptabel alternatief tov zagen in de carrosserie.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2004 18:55 #69070
door
Goed idee, ga ik doen! Bedankt