richtingaanwijzers 144

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-07-2004 08:56 #54554 door
richtingaanwijzers 144 is gemaakt door
Ik kwam er vanochtend achter dat mijn richtingaanwijzers het aan allebei de kanten niet meer doen, ook het lampje op het dashbord geeft geen sjoege. Natuurlijk heb ik meteen even naar de zekering gekeken en deze ook vervangen, maar nog niets. Vanmiddag in de pauze ga ik even kijken wat er mis kan zijn, maar hebben jullie misschien suggesties in welke richting ik moet zoeken??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-07-2004 10:59 #69270 door
Beantwoord door in topic richtingaanwijzers 144
Beste Dave, je zet in je vraag niet het bouwjaar van je 144. is in veel gevallen toch handig omdat er na 72 Volvo nogal wat veranderingen heeft aangebracht (compleet ander interieur).Ik heb zelf een 145 van voor 72 en daar zit achter de alarmlicht knop in het dashboard het knipper relais.Kan zijn dat deze eruit gevallen is of aangedrukt moet worden.Test eerst even of je alarmlichten het wel doen anders zit het niet in het relais maar ergens bij je (stuur)schakelaar.Je kan bij het relais komen door het zekeringen klepje midden voor weg te halen en met je hand achter het dashboard op de tast het relais aan te drukken.Heb je een later type verwijs ik je graag naar anderen aangezien ik daar geen ervaring mee heb. succes ermee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-07-2004 11:11 #69269 door
Beantwoord door in topic richtingaanwijzers 144
John, bedankt voor je antwoord. Ik heb een 144 uit '69 en zal even kijken of het inderdaad aan het knipperlichtrelais licht. Helaas is mijn type niet uitgerust met een alarmlichtknop, dus ik zal even moeten zoeken denk ik. Bedankt in ieder geval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.