achteruitrijlichten bij apk

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2004 15:14 #69446 door
Beantwoord door in topic achteruitrijlichten bij apk
Mijn achteruitrijlicht werkt nu trouwens weer nadat ik een kabel getrokken heb vanaf de vesnellingsbak naar het achteruitrij relay. Ook heb ik de andere kabels aan gesloten die niet op het relay waren aangesloten. Toen bleek nog dat de kabel naar achteren niet meer geleide, dus deze heb ik ook vervangen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2004 21:19 #69445 door
Misschien een overbodige opmerking, maar bij mijn weten branden de achteruitrijlichten alleen in combinatie met de verlichting: dus eerst licht aan en dan in de achteruit en even controleren. Succes!!!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2004 00:14 #69444 door
Net voor de APK het euvel gevonden waarom de lampen het niet deden. Er zat een draad los bij het relais onder de motorkap. Ik heb een stuk of wat relais op een rijtje, 1 voor achteruitverwarming, 1 voor claxon, 1 voor mistlampen, 1 voor groot licht 1 voor overdrive, 1 voor achteruitrijlichten. Sommige relais zijn aan elkaar verbonden en daar zat het euvel. Draadje tussen twee relais vervangen nieuwe stekkers eraan en de lampen branden.Achteruitrijlampen branden ook zonder dat de gewone verlichting brandt.Bedankt voor alle adviezen!Ron

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD