verklikkerlampje grootlicht

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2004 21:33 #54373 door
verklikkerlampje grootlicht is gemaakt door
Ik ben nog maar kort amazon rijder en eigenaar van een droom van een auto. Ik geniet alle dagen wanneer ik hem kan pakken voor de rit naar mijn werk.Ik heb een aantal vragen over gebruik en het oplossen van kleine zaken.het verklikkerlampje van het grootlicht doet het niet en dat is lastig om dat ik nog regelmatig onwennig met mijn voet aan de schakelaar zit zonder dat ik dit merk.zIk kan onder het daschbord de fitting zien,alleen kan ik er met mijn hand niet bij. Kan ik dit met een punt-tangetje doen? Gaat dit dan makkelijk?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2004 22:47 #70062 door
Beantwoord door in topic verklikkerlampje grootlicht
Trek aan het randje van het fittinghuis en met draaiende beweging komt de fitting los. De lampjes zijn niet overal verkrijgbaar meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2004 23:27 #70061 door
Beantwoord door in topic verklikkerlampje grootlicht
Als een nieuw lampje niet helpt dan kan het zijn dat het draadje loszit. Bij de voetschakelaar zit een dikke rode en een dun rood draadje deze horen bijelkaar in de voetschakelaar vast te zitten bij mij was dat afgebroken en daardoor werkte het lampje niet.Eventueel een nieuw draadje trekken. suc6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2004 18:41 #70060 door
Beantwoord door in topic verklikkerlampje grootlicht
Bij mijn 1800E was het originele 1,5 watt lampje veels te zwak. Hij leek het (zeker bij daglicht) niet te doen. Ik heb deze vervangen door een 5 watt lampje, met het gewenste resultaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.