kilometerstand toelichting

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2004 09:05 #54283 door
kilometerstand toelichting is gemaakt door
Beste mede-volvorijders,Ik ben er nog niet aan uit of ik mijn stand (enkel en alleen voor de verzekering) terugdraai. Ik, en met mijn anderen, zijn eerst geconfronteerd met een failliete tussenpersoon en daarna met een nieuwe aanbieder die na het een jaar of twee aangezien te hebben de polis vehoogd met tientallen procenten en de voorwaarden en de kilometertrage drastisch verlaagd hebben.Ik heb nog nooit iets gevorderd, altijd all-risk betaald, en heb nu toch het gevoel benadeeld te worden.Toegegeven moet worden dat ik veel rijdt met mijn ama, maar daar is toch niets mis mee...? Alle kleine schades, inclusief vandalisme, heb ik altijd zelf gerepareerd en betaald. Ik ben buitensporig zuinig op zowel mijn oude en mijn nieuwe volvo, en ik geloof met mij mijn mede-verzekeringnemers ook, vandaar dat ik de verandering ietwat onterecht vindt.Misschien had ik sneller moeten reageren en overstappen naar bijvoorbeeld het GIO, maar ook daar wordt ik geconfronteerd met lage kilomteretrages, die zij overigens niet achteraf maar heel eerlijk vooraf vermelden.Ik ben er zoals gezegd niet uit, mede omdat ik dan aan een traject begin waar ik niet graag in wil zitten, maar ik wil graag blijven rijden met mijn amazone.Het is hoe dan ook makkelijk praten voor al die veertig plussers die lekker knutselen aan hun concoursstaat volvo's en maar 2000 per jaar rijden als het niet regent... Ik ben onder de dertig, man, en rijdt 10.000 per jaar. En niet omdat ik het zo goedkoop vindt (wat het niet is), maar omdat ik erg van mijn auto geniet en daarvoor een hoop extra gedoe voor lief neem. Duurder moet het, ook gezien het gerommel in Den Haag toch niet worden.Groeten......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2004 10:16 #70483 door
Beantwoord door in topic kilometerstand toelichting
Ga eens verder kijken ,er zijn meerdere verzekeringen die met die 10000 km echt niet veel problemen hebben(KNAC geeft je de mogelijkheid om dubbele km's te rijden (premie is dan ook dubbel,maar nog wel goedkoper dan van een 13 in een dozijn bakkie ;-))

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2004 10:45 #70482 door
Beantwoord door in topic kilometerstand toelichting
wij zijn bij GIO verzekerd met 2 auto's tot 20000 km ook omdat wij dagelijks rijden, uiteraard betaal je meer maar het is wel degelijk mogelijk, de 10000 km die je aan geeft is niet weinig maar zeker niet veel, succes er mee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2004 12:17 #70481 door
Beantwoord door in topic kilometerstand toelichting
Beste Joep,Terugdraaien van de kilometerstand is niet echte een goed idee, dat kan achteraf een hoop gelazer opleveren (bedenk dat de stand ook tijdens de APK wordt geregistreerd !)Wat betreft GIO : Ik ben daar na ruim 25 opgestapt, omdat ik het idee heb dat ik ook daar flink beetgenomen wordt. Ik zal daarover een stuk insturen voor het V-44 magazine. Inmiddels heb ik een nieuwe tussenpersson/verzekering, met dezelfde voorwaarden als GIO én max.20.000 km per jaar.Het kan dus wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.