schema ruitenwisser interval schakelaar

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2004 22:31 #54052 door
Nou het is eindelijk zover ik heb het schema van de ruitenwisser interval schakelaar (RIS) on-line gezet.<br>
Ik heb er hel snel even een document voor opgezet, het is inhoudelijk dus nog niet zo goed.<br>
Ook staan er foto's op van hou hij bij mij is geworden. En er staan wat datasheets.<br>
Ik wil nog wat dingen aanpassen an het printe zoals hij nu is. Als er animo voor de printjes is wil ik ook een nieuw verbeterd printje laten maken. Deze zal ik dan tegen onkosten vergoeding verkopen, al dan niet in elkaar gezet. Dit doe ik omdat ik het leuk vind en niet voor de winst.<br>
Laat dus even weten of het je wat lijkt, dan zal ik nog wat printjes laten maken. <url><a href=" home.student.utwente.nl/n.laverman/RIS/ ">Hier vind je meer informatie over de schakeling en mijn e-mail adres.

Laat even weten wat je ervan vind, opmerkingen en vragen zijn ook welkom.<br>
Op weg naar de Technische avond van woensdag avond van regio oost heb ik hem weer getest en het werkt nog steeds goed.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2004 22:31 #71528 door
Beantwoord door in topic schema ruitenwisser interval schakelaar
Ah, zo te zien is de link niet helemaal zo geworden als bedoelt, maar hij werkt wel.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2004 00:07 #71527 door
Hey ziet er erg netjes uit ! Ik ga het zeker ook maken want de 2 standen is niet ideaal met kloteweer !
Bedankt !

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2004 11:06 #71526 door
Niek, super bedankt voor al de moeite! Zodra ik tijd heb ga ik er zelf mee aan de slag.<br>Stefan

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD