mistachterlicht aansluiten

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-11-2004 16:45 #54028 door
mistachterlicht aansluiten is gemaakt door
Ik heb al een tijdje een mistachterlicht liggen. Een dag als vandaag is weer een aanleiding om aan montage te denken. Na weet ik wel ongeveer hoe ik 'm moet aansluiten. Schakelstroom vanaf de lichtschakelaar via nieuwe schakelaar naar een relais. Die vervolgens de stroom vanaf de zekeringskast direct naar de mistlamp laat lopen. Nou is mijn vraag waar in de zekeringskast ik de stroom moet halen? Na welke zekering?

groet,

eric

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-11-2004 16:54 #71658 door
Beantwoord door in topic mistachterlicht aansluiten
De originele zekeringkast zit bij onze auto's redelijk aan zijn maximum. Ik heb in die van mij een extra kastje gemaakt voor accesoires als achterruitverwarming, overdrive en verstralers. Het is ook mogelijk een groter kastje dan origineel te plaatsen of gewoon een zwevende zekering te monteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-11-2004 23:11 #71657 door
Beantwoord door in topic mistachterlicht aansluiten
Heb ik ook gedaan. Extra voedingsdraad getrokken vanaf de accu. Daar wordt een tweede zekeringkastje mee gevoed. Daar zitten de extra functies op, waaronder verstralers; mistlamp. Voordeel hiervan is dat als je om welke reden dan ook sluiting krijgt op deze extra functies, dit niet ten koste gaat van de basisfuncties van je auto via het oorspronkelijke zekeringkastje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.