normale temperatuur en richtingaanwijzer

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2005 11:07 #53602 door
daar ben ik weer! laatst schreef ik dat door de kou en sneeuw mijn richtingaanwijzer het pas deed naar een kilometer of 10. inmidels is het voorjaar en hij heeft nog steeds dezelfde kuur. ik heb de schoentjes bij de zekering schoongemaakt maar dat heeft nog niets geholpen. eigenlijk ben ik niet zo technisch en moet ik misschien toch naar de garage. of heeft iemand nog een bruikbare suggestie?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2005 11:24 #73982 door
Beantwoord door in topic normale temperatuur en richtingaanwijzer
Heb je het relais al geprobeerd uit te wisselen, of misschien zit daar een los contactje oid? Uit welk jaar is de Amazon? Is het er al een met een alarmverlichting? Bij die uitvoering hangt het relais achter de schakelaar, bij vroegere types hangt het relais onder je km-teller unit in een steuntje.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2005 19:24 #73981 door
Klopt dat verhaal wel van dat alarmrelais in latere versies? Ik heb een 69´er zonder origineel alarmlicht, want dat heb ik zelf in moeten bouwen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2005 11:14 #73980 door
Ik heb een late amazone uit 1970 gehad, ook zonder allarmlicht. Voor het probleem van het niet doen van de knipperlichten, zou ik ook eerst naar het relais kijken.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2005 13:31 #73979 door
Ben, ik weet niet waar je woont, anders mag je bij me langskomen kunnen we samen het probleem proberen op te zoeken.
Ik rij zelf ook dagelijks in een amazon.
Ik woon in Veendam.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2005 20:54 #73978 door
Hoi Dick,

Ik wwn in Warffum dus dat is een klein uurtje bij je vandaan. hartelijk dank voor je uitnodiging maar kon het helaas niet goed bezetten. Ik moest steeds weg en had daarbij ook de amazon nodig. Ik ben maar eens met met hoofd onder het dashbord gegaan en gekeken hoe het daar er uit ziet.
volgens mij zag ik iets wat op een clignoteur lijkt (het ding wat tikt) nadat ik het uit de klem heb gehaald doet de richtingaanwijzer het weer en heeft tot nog toe geenkuren meer. Wel hangt nu de clignoteur aan het draad onder het dashbord.
Ik lijk eerst uit de problemen.
vr.gr. Ben

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD