oliedruklampje
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2005 19:11 #53493
door
oliedruklampje is gemaakt door
mijn oliedruklampje gaat niet meer aan dit lampje is 6 watt aangezien ik deze niet op voorraad heb heb ik er een 4 watt ingedaan hij zou het nu (volgens mij) ook moeten doen maar je raad het al niks sensor en bedrading door gemeten zijn goed ik meet ook gewoon in de fitting 12 volt lampje is goed in de ampfitting werkt hij gewoon heb ook al wat aluminiumfolie achter in de fittig gedaan ik dacht misschien raakt hij net niet maar dit was het dus ook niet help bvd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2005 20:30 #74547
door
Beantwoord door in topic oliedruklampje
Misschien een massa-probleem schuur de buitenkant fitting eens met een stukje staalwol en dan weer monteren.evenzo het plus contactje en het lampje zelf. Als dat allemaal net lukt is je fitting niet goed vergelijk hem eens met een andere van grootlicht ofzo en kijk of alles er nog wel inzit. Eventueel tijdelijk het plusdraadje achterop het lampje solderen en een nieuwe bestellen. Zonder oliedruklampje zou ik liever niet rijden.....slechte ervaring mee ;(
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2005 15:41 #74546
door
Hallo Robin,
je zult ongetwijfeld de massa truuk hebben uitgevoerd om te checken of het lampje echt wel de boosdoener is?!?
Ge woon het draadje vanaf de sensor even tegen je spruitstuk massa laten maken, als dan het lampje gaat branden (bij contact aan) dan ligt het dus niet aan het lampje....... maar aan de sensor. Mocht je om een lampje verlegen zitten dan kom je maar even langs, ik heb er nog zat.
je zult ongetwijfeld de massa truuk hebben uitgevoerd om te checken of het lampje echt wel de boosdoener is?!?
Ge woon het draadje vanaf de sensor even tegen je spruitstuk massa laten maken, als dan het lampje gaat branden (bij contact aan) dan ligt het dus niet aan het lampje....... maar aan de sensor. Mocht je om een lampje verlegen zitten dan kom je maar even langs, ik heb er nog zat.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2006 17:09 #74545
door
Gisteren de olie ververst (ama B18A); Classic 20W50 van de Brezan. Filter is er een origineel van Volvo.
Daarna lange rit gemaakt niks aan de hand.
Zonet even een korte rit gemaakt van zo'n 10km en nu flikkerd het olielampje. Voornamelijk bij een snelheid van zo'n 20km uur. Onder die snelheid is er niks aan de hand en daar boven ook niet.
Motor loopt perfect en olieverbruik is te verwaarlozen. Oliepeil is oke.
Ik heb nog nooit eerder last gehad van knipperende olielampjes.
Ik weet het even niet, wie heeft er een oplossing?
Daarna lange rit gemaakt niks aan de hand.
Zonet even een korte rit gemaakt van zo'n 10km en nu flikkerd het olielampje. Voornamelijk bij een snelheid van zo'n 20km uur. Onder die snelheid is er niks aan de hand en daar boven ook niet.
Motor loopt perfect en olieverbruik is te verwaarlozen. Oliepeil is oke.
Ik heb nog nooit eerder last gehad van knipperende olielampjes.
Ik weet het even niet, wie heeft er een oplossing?