lpg elektrisch
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2005 11:41 #53423
door
lpg elektrisch is gemaakt door
Wie weet waar ik de plus van de schakelaar van de LPG / Benzine op aan moet sluiten?
<br><br>
Het moet een draad zijn die zowel spanning heeft bij contact als bij starten, maar geen spanning heeft als auto uit staat.<br><br>In principe zou je hier de kabel naar de bobine voor kunnen gebruiken, was het niet dat deze volledig afgeschermd is tussen contactslot en bobine.<br><br>het gaat over een Volvo Amazone 1967 met slot op dashboard.
<br><br>
Het moet een draad zijn die zowel spanning heeft bij contact als bij starten, maar geen spanning heeft als auto uit staat.<br><br>In principe zou je hier de kabel naar de bobine voor kunnen gebruiken, was het niet dat deze volledig afgeschermd is tussen contactslot en bobine.<br><br>het gaat over een Volvo Amazone 1967 met slot op dashboard.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2005 13:08 #74831
door
Beantwoord door in topic lpg elektrisch
De meeste gasinbouwers plaatsen een extra overname relais met een wisselkontakt.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2005 16:13 #74830
door
Dat leek mezelf ook al een idee. Ik had alleen gehoopt dat er ook al ergens een contact aanwezig was waarmee hetzelfde bereikt kon worden.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2005 16:43 #74829
door
Je kunt ook twee diode's van 5 amp plaatsen achter de rode en de goene aansluiting van je contactslot.Zo heb ik ook mijn electronische ontsteking aangesloten.
klik HIER
voor het schema.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2005 16:48 #74828
door
Diodes is inderdaad ook niet zo'n slecht idee. Kan ik daar ook meteen de 123ignotation op aan sluiten, die staat nu op een constante plus.<br>Zelfde idee met diodes heb ik gebruikt voor het knipperlichtwaarschuwingslampje in de auto zodat deze ook bij gevarenlicht brand
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2005 16:56 #74827
door
Gaat heel makkelijk ,solderen en een krimpkous erom en je ziet er (bijna)niets van.