steun airco pomp

• Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2005 23:26 #53393 door
steun airco pomp is gemaakt door
Ik heb me suf gebeld om een steun voor de originele aircopomp van mijn b20F te vinden. Er zitten 2 steunen waarmee de pomp op het blok bevestigd is. De grote steun is afgebroken(onderste bevestiging). Mijn laatste optie is om hem te laten lassen. Maar ik wil liever een hele steun bevestigen. Heeft iemand in de buurt van Utrecht er nog een voor me liggen die ik kan overnemen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Bezoeker
  • Bezoeker
03-05-2005 08:32 #74939 door
Beantwoord door in topic steun airco pomp
Bel even met Wim Bottinga. 0342-420958, die heeft hem volgens mij nog wel, hij woont bij mij in Barneveld.

• Bezoeker
  • Bezoeker
03-05-2005 14:45 #74938 door
Dries, bedankt voor de tip. Maar helaas heeft Wim er geen meer voor me liggen. Zal dus wel lassen worden! Heb begrepen dat de steunen nog weleens af willen breken en daarom moeilijk te vinden zijn.

• Bezoeker
  • Bezoeker
03-05-2005 16:54 #74937 door
Hallo Peter.We hebben voor onze USA reis een aircosysteem ontwikkeld ,om een Sandt pomp te monteren op een B20 en B18.Ik heb nog een exemplaar voor de losse verkoop als ik je daar mee kan helpen.Je kan hem zien op mijn webside www.hukebasart.nl

• Bezoeker
  • Bezoeker
04-05-2005 23:32 #74936 door
Sorry voor de late reactie, maar toch nog bedankt voor je aanbod. Intussen is het me gelukt om een steun te vinden bij mij in de buurt.