contaktslot

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-06-2005 09:07 #53293 door
contaktslot is gemaakt door
hallo. mijn kontaktslot van de amazon in het dashbord is stuk. ik krijg de sleutel er wel in maar draaien gaat niet meer. Wat nu? Ik denk dat er geboord moet worden, maar hoe.P.s. al lange tijd moest ik zo nu en dan met een naald eerst de schat van het slot vrij maken voordat de sleutel er in ging. Dus te lang gewacht met slot vervangen, en nu dus in de problemen. Wie weet de beste oplossing. Bedankt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-06-2005 09:41 #75377 door
Beantwoord door in topic contaktslot
Als je het slot met eventueel wat gepast geweld nog in de rijstand(contact) kunt krijgen, kun je aan de achterkant een pinnetje induwen en de slotcylinder eruit trekken. Het pinnetje zit in het huis van het contactslot net achter de plaat van het dashboard. Doorgaans geeft alleen de cylinder de geest en blijft het contactslot zelf goed.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-06-2005 21:50 #75376 door
en dan kan je het "kontaktslot" starten doormiddel van een platte schroevendraaier

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-06-2005 13:32 #75375 door
heb je eenvoudig weg al geprobeerd met serieus wat kruipolie in te spuiten? Bij mij had dat geholpen!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2005 21:35 #75374 door
Oude contactslot eruit halen dmv borgpen in te drukken en nieuw slot plaatsen.

Mijn probleem is dat de ruimte waarin de borgpen valt uitgelubberd is en het contactslot er makkelijk uit gaat of dat er net niet ver genoeg gedraaid kan worden om contact te krijgen.
Hoe los je een uitgelubberd borggaatje contactslothuis op?

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD