olietemperatuur meter
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2005 16:58 #53186
door
olietemperatuur meter is gemaakt door
Ik zag een amazone rijden met zon zogenaamde pillarmount ? metersetje op zijn raamstijl. Neem aan dat hij een oliedruk / temperatuur meter had en dat soort grappen. Vind dat wel erg stoer moet ik zeggen. Heeft een B20 blok niet al ergens een aansluiting voor een olie temperatuur meter ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2005 19:58 #75837
door
Beantwoord door in topic olietemperatuur meter
Hangt er vanaf welk type blok je hebt. Als je een carter hebt van een B18 of B20 uit een P1800, zit er aan de rechterkant een moer gelast waarin je een temperatuurmeter kan schroeven. Dan hoef je niets aan te passen. Ik heb van VDO ook wel eens een set gezien waarbij je de oliepeilstok vervangt, daarin zit dan een voeler met twee draden die een meter aan kunnen sturen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2005 23:34 #75836
door
Dag Robert,
Weet je ook hoe het zit bij de B21ET? De draad van de Smithklok eindigt 'los' en ik kan niet vinden waar de zender zit.
Iemand suggereerde dat deze in de aftapplug verwerkt zit, maar dat is niet het geval...
Weet je ook hoe het zit bij de B21ET? De draad van de Smithklok eindigt 'los' en ik kan niet vinden waar de zender zit.
Iemand suggereerde dat deze in de aftapplug verwerkt zit, maar dat is niet het geval...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2005 00:17 #75835
door
Robert, het is een B20B blok uit 69...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2005 20:14 #75834
door
Arthur: ik weet niet meer hoe het zit bij een B21Et. Ik heb ook twee Turbo's gehad, maar dat weet ik niet mer. Bart: bij een B20B uit '69 zit er absoluut geen voeler in het carter (origineel). Je moet op zoek gaan naar een carter van een P1800, of zo'n VDO set op de kop zien te tikken. Misschien ik de komende Volvo beurs een idee?
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
21-09-2007 12:13 #75833
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic olietemperatuur meter
<p>(verkeerd gelezen)</p>