plafondlampje amazon '61

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2005 20:49 #52820 door
plafondlampje amazon '61 is gemaakt door
Hallo
Een tijdje geleden werkte mijn plafondlampje in mijn Amazon ('61) nog gewoon perfect. Maar onlangs werkt deze niet meer, ook als ik de deuren open heb staan. Lamp gecontroleerd, nieuwe ingedaan, drukknoppen in de portieren er uit gehaald, contactjes schoongemaakt, maar nog niets. Tevens werkt dan ook het lampje boven het handschoenenlampje niet. Weet iemand wat dit kan zijn? (zekering, bedrading?)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2005 20:58 #77568 door
Beantwoord door in topic plafondlampje amazon '61
Dit kan alleen maar een zekering zijn of een stekkertje dat geen goed contact maakt in het zekeringkastje.Kijk even met een proeflampje of er stroom op de zwarte draad staat.(dat zal wel niet)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2005 00:18 #77567 door
massaprobleem/kortsluiting

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2005 09:51 #77566 door
Gecorrodeerde contacten denk ik, geen kortsluiting, dan was er een zekering uitgeknald.
Oplossing: stekkerverbindingen en zekeringen/zekeringkastje schoonmaken met contactspray, inspuiten met WD 40, eventueel geklonken contacten in zekeringkastje nog doorsolderen. Met het oog op de winter hoe dan ook verstandig want het is een voorteken dat er meer kan gaan uitvallen (ruitenwissers, richtingaanwijzers, etc.)

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD