motorverwarming plaatsen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2005 19:19 #52813 door
motorverwarming plaatsen is gemaakt door
Ik heb op de beurs een motorverwarming gekocht die geplaats moet worden in de achterste vriesplug. Ik heb ook een bijbehorend nieuw snoer. Het element is goed, maar het afdichtrubber( zoiets als bij een thermostaat) is vergaan. Wie weet of dit nog te krijgen is, en wie heeft ervaring met het plaatsen? Moet er een afdichting zijn bij de schroef en moet je siliconenkit gebruiken? De verrekijker gaf geen oplossing!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2005 22:44 #77588 door
Beantwoord door in topic motorverwarming plaatsen
Gewoon met een rubberring en dan klemmen in het gat van de vriesplug, fluitje van een cent. Geen sileconekit ofzo gebruiken, alleen de klem vast draaien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-11-2005 14:37 #77587 door
Beantwoord door in topic motorverwarming plaatsen
Ik heb ook een motorverwarming ingebouwd en heb hem nu met een tijdschakelaar steeds een uurtje voor ik weg ga in werking. Weet iemand ook wat de beste inschakeltijd is??
Wat is in zweden normaal? Continu??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2005 11:40 #77586 door
Beantwoord door in topic motorverwarming plaatsen
Beste Andre, ik reageer wat laat, maar ik had nog een vraag aan je: Kan je aangeven wat de voordelen zijn, nu het wat kouder is. Kan je het verschil merken? Ik heb de verwarming nog niet geplaatst, omdat ik bang ben voor lekkage en ik de auto dagelijks nodig heb. Binnenkort ga ik toch maar eens beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.