verwarmde achterruit richtingaanwijzer

• Bezoeker
  • Bezoeker
09-01-2006 17:18 #52621 door
Ik heb een verwarmde achterruit in onze amazone laten plaatsen. Als ik richting geef met de achterruitverwarming aan, maakt mijn richtingaanwijzer een heel hard tik tik tik geluid. Zodra ik de achterruitverwarming uitzet is het geluid dat de richtingaanwijzer maakt weer normaal, heel zachtjes, zoals het altijd was. De motor rijdend op gas sloeg ook een keer af tijdens het rijden, wel weer aan de praat gekregen op benzine en nu rijdt ie weer soepel op gas. Zekeringenkast is twee maanden geleden vervangen. Weet iemand waar dat harde geluid vandaan komt en of dit kwaad kan. Ik vind het zelf heel merkwaardig, maar het is absoluut zo.

Groet

george zoutberg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Bezoeker
  • Bezoeker
09-01-2006 21:10 #78539 door
Beantwoord door in topic verwarmde achterruit richtingaanwijzer
Ik begrijp toch uit jouw woorden dat deze gekke storingen alleen plaatsvinden met de achterruitverwarming aan?
Is de elektra van deze verwarming met een relais geplaatst? Is de opbrengst van de dynamo wellicht ontoereikend? Een gelijkstroomdynamo kan dit wat moeilijk behappen.
Is soms bij de schakelaar van de verwarming gebruik gemaakt van de richtingaanwijzer-bedrading? Dit kan al veel verklaren.
Massa van de verwarming wel 100%?
Ik zou het montage adres de gelegenheid geven dit even goed te bekijken.

• Bezoeker
  • Bezoeker
09-01-2006 23:41 #78538 door
Beantwoord door in topic verwarmde achterruit richtingaanwijzer
ik ga woensdag terug naar de garage, bedankt vast voor de tips