bougiekabels
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2006 19:28 #52496
door
bougiekabels is gemaakt door
Na het vervangen van een lekke koppakking, denk je: ik vervang direct de bougies, verdelerkap, rotor,contactpuntjes en bougiekabels. Mijn Amazon reed na deze ingreep als een botsautootje, hortend stotend, klappend. Na tijde zoeken kwam ik in de buurt van de bougiekabels die ik bij een bekende automaterialenzaak nieuw had aangeschaft.Ik kreeg een flinke opdonder.Vervolgens de originele kabels bij het VOD laten meenemen door iemand die er toch moest wezen. Kostte wel 30 euro, maar hij liep direct weer als een zonnetje en het geld dus dubbel en dwars waard.Waarom verkopen ze deze rotzooi nog? Een mens is nooit te oud om te leren!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2006 20:29 #79314
door
Beantwoord door in topic bougiekabels
alles wat ik preventief vervang, gaat bij elkaar in een plastic zakje met datum in de kofferbak, van deze spullen weet ik tenminste dat ze goed gefunctioneerd hebben.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2006 17:45 #79313
door
Beantwoord door in topic bougiekabels
De huidige generatie bougiekabels hebben over het algemeen een hogere inwendige weerstand en zijn daardoor niet echt geschikt voor contactpunt-ontsteking. Soms zit daar wel eens een slechte serie tussen. Je hebt toch gewoon garantie op de spullen.