vet & contactpuntjes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2006 20:35 #52464
door
vet & contactpuntjes is gemaakt door
Hiervoor bood de verrekijker geen oplossing. het antwoord zal dan wel voor de hand liggen. Voldoet wielagervet voor het "blokje" dat de contactpuntjes aanstuurt? of anders welk soort vet wel?
Als ik het goed heb is de afstand 0,45 mm en moet een dunne olie als naaimachine olie onder het viltje en in het reservoir onderin.
Groet,
Cander
Als ik het goed heb is de afstand 0,45 mm en moet een dunne olie als naaimachine olie onder het viltje en in het reservoir onderin.
Groet,
Cander
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2006 21:06 #79496
door
Beantwoord door in topic vet & contactpuntjes
Lagervet voldoet. Dun laagje is voldoende.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 14:07 #79495
door
Bosch heeft speciale contactpuntvet gemaakt; Dit vet is zeer dik en word niet dun als het warm word. Type vet FT1V4 bestel nr. 5 700 002 005
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2006 10:29 #79494
door
Als je maar geen kopervet gebruikt, dit vet geleidt stroom en je kan wel indenken wat er gebeurd als je een beetje knoeit....
Wiellager vet wordt volgens mij nauwelijks dunner, wiellagers worden toch ook warm?
Ik hou het viltje nat met gewoon een drupje motorolie waardoor er steeds een beetje naar beneden kan lopen.
Wiellager vet wordt volgens mij nauwelijks dunner, wiellagers worden toch ook warm?
Ik hou het viltje nat met gewoon een drupje motorolie waardoor er steeds een beetje naar beneden kan lopen.