clignoteur volvo 164
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2006 14:53 #52276
door
clignoteur volvo 164 is gemaakt door
De richtingaanwijzer van mijn 164-er valt na een bocht naar rechts niet automatisch meer terug: de linkerbocht dus wel. Wie heeft ervaring bij een dergelijke reparatie?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gaston Lelyveld (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2006 16:49 #80459
door Gaston Lelyveld (GAST)
Beantwoord door Gaston Lelyveld (GAST) in topic clignoteur volvo 164
<p>Hallo Klaas,</p><p>mijn schakelaar was gedeeltelijk uitelkaar gevallen na een onlukkige beweging aan de bediening.Deze moest het weer doen voor de APK en moest snel gerepareerd worden.Als je het huis los maakt springen er de volgende ondelen uit staafje met veertje, twee kleine veertje met kontakt plaatje dus oppassen. jouw probleem is waarschijnlijk het staafje wat niet goed meer op zijn plaats zit. ik kon het huis niet meer inelkaar krijgen met het staafje erin, deze heb ik vervangen door een kogeltje (Fiets).Monteren mbv bankschroef, enkele pogingen met het inelkaar zetten, nu werkt de schakelaar beter als voorheen duidelijk klik en klak geluiden en komt nu ook beter in zijn neutraal stand.</p><p> </p><p> </p>
- Chris van Berkel (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2006 19:38 #80458
door Chris van Berkel (GAST)
Beantwoord door Chris van Berkel (GAST) in topic clignoteur volvo 164
<p>Beste Klaas het komt waarschijnlijk doordat je stuur niet meer in het centrale punt staat door waarschijnlijk diverse reparatie's dan zal hij ook wel naar die kant trekken.</p><p>groetjes Chris</p>
- Chris van Berkel (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2006 21:35 #80457
door Chris van Berkel (GAST)
Beantwoord door Chris van Berkel (GAST) in topic clignoteur volvo 164
<p>aanvullend op het eerste reactie:</p><p>waarschijnlijk staat je stuurbekrachtiging niet meer op het centrale punt (nulpunt).</p><p>waarschijnlijk doordat dat verschoven is door, denk ik, het diverse keren uitlijnen van de voorwielen</p><p>sucses verder en groetjes </p><p>Chris van Berkel</p>