trage richtingaanwijzers 544
- W.J.M. Logtenberg (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-08-2006 16:18 #51908
door W.J.M. Logtenberg (GAST)
trage richtingaanwijzers 544 is gemaakt door W.J.M. Logtenberg (GAST)
<p> </p><p>Hallo mensen,</p><p>Ik heb een PV 544 uit 61 waarvan de richtingaanwijzers steeds trager en onregelmatig werken (tikjes klinken steeds trager. Na het lezen van een aantal forumberichten vermoed ik dat het r.a.w.relais de boosdoener is. Accu, lampjes en zekeringenkastje zijn OK . Ik ben echter een leek m.b.t. elektrische zaken dus...Is dit waarschijnlijk (andere oorzaken?) en waar zit dit relais (3 of 2 polig?) precies bij een PV uit 61?</p><p>alvast bedankt voor de aanwijzingen tips</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudolf Kleyn
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-08-2006 20:46 #82178
door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic trage richtingaanwijzers 544
<p>Het is waarschijnlijk dat de knipperautomaat versleten raakt. Je vindt hem onder het dashboard, als je hem niet ziet, gewoon op het geluid afgaan! Hij is tweepolig (bij mij wel), je kunt hem ook bij het VOD bestellen en als je hem precies zo aansluit en terugzet (hij zit in een klem)izoals de oude zat (contact uit, eventueel de accu los) kan er niks mis gaan. In minder dan vijf minuten ben je helemaal klaar.</p>
- W.J.M. Logtenberg (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2006 15:15 #82177
door W.J.M. Logtenberg (GAST)
Beantwoord door W.J.M. Logtenberg (GAST) in topic trage richtingaanwijzers 544
<p>Rudolf erg bedankt,</p><p>ik ga op jacht op het gehoor, ik hoop echter wel dat ik een relais met 3 pennen aantref aangezien ik die in mijn haast bij het VOD heb besteld na raadplegen van het onderdelenboek.</p>