Alarmlichten op Amazon
- Tonny Slingerland (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-09-2006 20:31 #51833
door Tonny Slingerland (GAST)
Alarmlichten op Amazon is gemaakt door Tonny Slingerland (GAST)
<p>Geacht Forum,</p><p>Ik wil op mijn Amazon, B20A 1969, een alarmlichtschakelaar monteren uit een 140 serie. Er is al het een en ander over geschreven op dit forum. Toch kom ik er niet helemaal uit. Is er iemand die voor mij een aansluitschema heeft of een duidelijke omschrijving hoe het een en ander aan te sluiten.</p><p>Groet, André Boer</p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Funcke
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
02-10-2006 23:57 #82529
door Rob Funcke
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
Beantwoord door Rob Funcke in topic Alarmlichten op Amazon
Op de CD-rom te koop bij het VOD staan alle aansluitschema's van de 140 serie en de Amazon.
In principe moet het hier mee lukken.
In principe moet het hier mee lukken.
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
- Misha Hofkes (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-10-2006 12:58 #82528
door Misha Hofkes (GAST)
Beantwoord door Misha Hofkes (GAST) in topic Alarmlichten op Amazon
<p>Nadeel is wel dat de cdrom-afbeeldingen eigenlijk niet te lezen zijn.</p><p>Onderstaande werkt prima bij mijn 142, die standaard ook geen alarmverlichting had.</p><p>Dus : accu+ naar 30, dan aftappen van je draden achter het stuur links en rechts naar R&L (maakt volgens mij geen snars uit, ze knipperen immers toch gelijktijdig) en zwart op aarde. </p><p> </p><p> </p><p><em>hendrik schreef op 04-10-2001 18:24</em>
Ik heb goede ervaring met het volgende aansluitschema: rood spanning (+) op het lipje met code 30; groen (knipperlicht rechts) op code R; blauw (knipperlicht links) op code L; zwart aarde (-) op code - (min) tussen R en L in. De groene en blauwe draad heb ik aangesloten op de bedrading van de knipperlichten t.p.v. de stuurkolom tussen het dashboard en het stuur. succes. </p>
Ik heb goede ervaring met het volgende aansluitschema: rood spanning (+) op het lipje met code 30; groen (knipperlicht rechts) op code R; blauw (knipperlicht links) op code L; zwart aarde (-) op code - (min) tussen R en L in. De groene en blauwe draad heb ik aangesloten op de bedrading van de knipperlichten t.p.v. de stuurkolom tussen het dashboard en het stuur. succes. </p>
- Frits van der Gronde
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2006 23:48 #82527
door Frits van der Gronde
Beantwoord door Frits van der Gronde in topic Alarmlichten op Amazon
<p>Ik heb m.b.v. informatie via deze link het prima voor elkaar gekregen: </p><p>
sw-em.com/techarticles.htm
</p><p>en dan naar:
sw-em.com/emergflash.htm
</p><p>Succes</p><p>Frits van der Gronde</p><p> </p>