Verlichting dashboard

  • Thorwald van Overveld (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-10-2006 22:01 #51753 door Thorwald van Overveld (GAST)
Verlichting dashboard is gemaakt door Thorwald van Overveld (GAST)
<p>Mijn 164 heeft af en toe last van uitval van de dashboardverlichting.</p><p>Zekeringkast en aansluitingen schoongemaakt zonder gewenst resultaat.</p><p>Wie herkent dit en heeft dit opgelost, graag advies om gericht te zoeken.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-10-2006 23:03 #82876 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Verlichting dashboard
Zit er bij de 164, (net als bij de amazon) een draaiknop voor het dimmen van de dashboardverlichting in/aan de lichtschakelaaar? Dan kan het zijn dat deze vervuilt is en geen goed contact meer maakt. Je zou deze kunnen demonteren en inspuiten met contactspray eventueel vernieuwen. Is dit niet het geval dan denk ik dat er ergens een draadbreuk zit waarschijnlijk tussen lichtschakelaar en dashlampjes=>draadje vernieuwen. succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • 11654-dummy
  • 11654-dummy's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Lees meer
27-10-2006 23:24 #82875 door 11654-dummy
Beantwoord door 11654-dummy in topic Verlichting dashboard
<p>Thorwald,</p><p>denk ook dat het in je schakelaar moet zitten. bij mijn amazon had ik ook last dat de dashboard verlichting uitviel. ik heb hiervoor een andere schakelaar op de kop getikt en het was weer goed.hoe bevalt je 164 nog steeds goed? zit er al gas in?</p><p>Cees Visser</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peter Grapendaal (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-10-2006 10:46 #82874 door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic Verlichting dashboard
Controleer ook de massa verbinding. Vaak treed er daar oxidatie op. Schoonmaken, likje kopervet en klaar ben je. Oxideert nooit meer. Doe dat ook met je zekeringen plus alle overige aansluitingen.Mocht het euvel aan de rheostat (dimmer) liggen, dan kan je ook gewoon de 2 aansluitdraden van de rheostat met elkaar doorverbinden. Je dashboard verlichting brand dan altijd op zijn hoogste stand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.