Achterlichten 145

Lees meer
03-01-2007 20:01 #51605 door Paul Franse
Achterlichten 145 is gemaakt door Paul Franse
<p>Hallo, op onze 145 zitten achterlichten met een afwijkende verdeling van knipper-, achteruitrij-, rem- en stadslicht; de knipperlichten zijn kleiner en de achteruitrijlichten zitten boven het midden. Ik hoop dat ik het verhaal hiermee duidelijk heb. De lenzen zijn aan het barsten, en er komt vocht in de lampen. Het liefst zou ik ze vervangen door identieke exemplaren, maar die heb ik tot op heden nog niet gevonden. Nu heb ik twee vragen: heeft iemand eventueel nog goede identieke exemplaren liggen? Zijn de units eventueel zondermeer uitwisselbaar met de standaardunits met de achteruitrijlampen in het midden?</p><p>Paul Franse</p><p> </p>

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2007 08:16 #83549 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Achterlichten 145
Amerikaans misschien? Het drraadje voor achteruitrijlicht is altijd hetzelfde. Onafhankelijk waar het lampje zelf zit.
Alleen rem- en/of richting kan een dipool-lampje zijn: kleiner vast licht en feller voor rem resp. knipperend.
Uitwisselen voor een standaardunit moet dus kunnen.
Heb je een foto misschien?

Rob.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • John den Turck (GAST)
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
13-01-2007 19:04 #83548 door John den Turck (GAST)
Beantwoord door John den Turck (GAST) in topic Achterlichten 145
<p>De indeling van de eerste 245 modellen hebben een andere indeling.</p><p>Wellicht heeft de vorige eigenaar de units vervangen voor de nieuwere types?</p><p>De unit is zonder problemen uit te wisselen, de bevestigingsschroeven (parkers) zitten volgens mij op dezelfde plek of zijn ander zonder veel problemen aan te passen (gaatjes op een andere plek boren zodat de parkers vastgezet kunnen worden. </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-01-2007 20:43 #83547 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Achterlichten 145
<p>Op marktplaats staat een advertentie voor amerikaanse achterlichtglazen, nieuw.</p><p>Misschien dat je die bedoelt?</p><p> www.marktplaats.nl en dan in het zoekvakje rechtsboven het volgende nummer intypen: <font style="BACKGROUND-COLOR: #ffff99" size="1">6815290313</font></p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-01-2007 11:28 #83546 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Achterlichten 145
<p>Allemaal bedankt voor jullie reacties. De achterlichten op marktplaats zijn niet degenen die ik nu heb (ik heb oranje knipperlichten, die kleiner zijn als hier afgebeeld). Het zijn echter wel de units die ik zal moeten monteren ter vervanging, echter met oranje knipperlichten. Dus nogmaals de vraag wie er een goede set gebruikte heeft liggen.</p><p> </p>

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.