storing met knipperlicht

Lees meer
04-02-2007 23:39 #51515 door J.C.H. Dedert
storing met knipperlicht is gemaakt door J.C.H. Dedert
<p>Wekenlang werkt het knipperlicht normaal en dan opeens weer niet en dan doen ook de aanjager het niet evenals de ruiten sproeier maar wel remlicht en gewoon stads-en dimlicht en geen zekering is stuk !! Het enige wat zichtbaar is dat het groene knipperlicht niet meer werkt en als je wel richting aan wilt geven dan gaan het rode lampje branden (handrem is naar beneden) ra ra wat zou dat kunnen zijn?Al aan een paar Amazon rijders gevraagd, maar niemand weet een antwoord en het rare is als je een paar dagen later weer met je Amazon weggaat dan is er weer niets aan de hand (zo lijkt het tenminste) en dan werkt alles weer normaal en het gebeurt op ieder willekeurig moment, soms na amper honderd meter of na 150 KM, of soms weken niet. Alle aansluitpunten/clipjes zijn met kopervet behandeld en alle draden zijn heel en massa draden zijn goed aangesloten. Hopelijk is er iemand die dit herkend of zelf heeft meegemaakt. Alle idee&euml;n of oplossingen zijn welkom, alvast bedankt </p><p>met vriendelijke Amazon groeten</p><p>Jan</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-02-2007 23:45 #83968 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic storing met knipperlicht
Naar mijn mening zit de oorzaak van het euvel toch in de zekeringenkast. Buig eerst de clipjes wat in, maak de contacten van de zekeringen goed schoon of vervang ze allemaal, kost je de kop niet en als ze goed zijn heb je ze altijd nog als reserve.

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

Lees meer
05-02-2007 08:41 #83967 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic storing met knipperlicht
<p>Zoals siang al aangeeft is het 99% zeker de grote dikke zekering die dit probleem veroorzaakt... Als dit probleem zich voordoet draai er dan eens aan zodat hij weer goed contact maakt en je zal zien dat eea weer werkt.</p><p>Succes</p>

• Marcel Smelter (GAST)
  • aanwezig
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
05-02-2007 13:27 #83966 door Marcel Smelter (GAST)
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic storing met knipperlicht
<p>Mijn zekeringkast 'leek' ook goed. Uiteindelijk heb ik het kastje uitgebouwd en de klinknagels doorgesoldeerd. Dit gaf de oplossing.</p><p>Zekeringkastjes zijn nog nieuw leverbaar en niet eens zo duur.</p><p>gr marcel.</p>

Amazon Combi '66

Lees meer
05-02-2007 17:38 #83965 door J.C.H. Dedert
Beantwoord door J.C.H. Dedert in topic storing met knipperlicht
<p>Heren, clipjes heb ik vorige zomer schoongemaakt, geschuurd en met kopervet behandelt, ook de dikke zekering heb ik vervangen dan blijft het vervangen van de zekeringkast over en dat zal ik dan gaan doen. bedankt in ieder geval voor alle tips. </p><p>groeten Jan</p><p> </p>

Lees meer
05-02-2007 19:26 #83964 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic storing met knipperlicht
<p>Ik had ook de zekeringkast recent schoongemaakt en toch dezelfde storing als jij. Volgens mij ligt het aan het metaal van de zekering (zink/aluminium?) Omdat deze zekeringen w.s al een hele tijd geleden gemaakt zijn is vlgns mij ook het contact minder goed(oxidehuid?). Er zijn ook zekeringen met koper te krijgen(deze zouden beter contact moeten maken) alleen weet ik niet waar.</p><p>succes</p>