Ruitenwissermechaniek 145

  • Ruud Lorijn (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-07-2007 11:54 #51110 door Ruud Lorijn (GAST)
Ruitenwissermechaniek 145 is gemaakt door Ruud Lorijn (GAST)
<p>Afgelopen dinsdag stopte mijn ruitenwissers ermee, motor draaide nog wel maar het mechaniek was afgebroken. Achteraf bleek 1 van de ruitenwisserasjes compleet vastgelopen! Onder het dashbord zit dat bevestigd met 2 plastic schijven die m.b.v. staaldraad aangedreven worden. Bij Nordicar helaas geen nieuw onderdeel aanwezig maar gelukkig wel een aantal sloop auto&acute;s aanwezig.</p><p>Voor 10 euro een compleet goed lopend mechanisme eruitgesloopt........ Maar nu nog inbouwen aaarrgh.</p><p>Heeft me een hele middag bloed zweet en tranen gekost (tijdens inbouwen vliegen de staaldraden dus steeds weer los) maar nu loopt het weer als nieuw. Mocht iemand nogeens tegen dit probleem aanlopen dan kan ik nog wat tips geven. Heb het gevoel dat ik het nu blindelings kan inbouwen :-)</p><p>Dit wilde ik even melden,</p><p> </p><p>Groet,</p><p>Ruud</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-07-2007 17:37 #85823 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Ruitenwissermechaniek 145
Mijn linkerwisser was finaal afgebroken. Het geribbelde deel waar de wisser opgeschoven wordt was afgerukt in een wasstraat. Ik weet het, nooit meer wasstraat.
Uitgeboord, rvs draadeind ingetapt en vastgelijmd. Nu werkt het weer. Pfff.
Mocht ik ooit het hele zaakje moeten vervangen, meld ik me!

groeten, Rob.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.