piepende richtingaanwijzer

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-09-2007 15:40 #50969 door
piepende richtingaanwijzer is gemaakt door
<p>Beste mensen,</p><p>De laatste twee dagen piept de richtingaanwijzer van mijn amazon. Zowel rechts als links. Telkens wanneer de richtingaanwijzer knippert hoor ik een piepje. Het piepje lijkt nog het meeste op een peipend scharnier. Is dit het beginnende einde van mijn knipperlichtrelais of gewoon niewigheid. </p><p>Alvast dank voor jullie reacties.</p><p>Met vriendelijke groet,</p><p>Cander van der Veer, lidnr 10018</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-09-2007 20:12 #86438 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic piepende richtingaanwijzer
<p>Hallo Cander,</p><p> </p><p>Dat is een apart symptoom. De enige oorzaak die ik ook kan bedenken is het relais. Andere bewegende delen zijn er niet als hij eenmaal aan staat. </p><p>Maar of dat ook het einde bekekent? Misschien doet hij het wel gewoon nog een hele tijd. (Of je moet hem er al voortijdig uithalen i.v.m. het geluid).</p><p>Groeten Lars</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-09-2007 09:31 #86437 door
Beantwoord door in topic piepende richtingaanwijzer
<p>Van het weekend moet ik de Amazon sowieso afleveren bij de garage voor groot onderhoud (wordt een nieuwe voorruit rand ingelast en een vervangende - hopelijk stille - achteras geplaatst). Zal dan even een tweedehands relias plaatsen en kijken of dat uitmaakt. Het resultaat zal ik jullie laten weten. Of zijn er nog meer ideeen?</p><p>Cander</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.