volvo 164 rode kabeltje bij de massa pool van de accu

• J.M.E.C. Coumans (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-10-2007 13:59 #50884 door J.M.E.C. Coumans (GAST)
volvo 164 rode kabeltje bij de massa pool van de accu is gemaakt door J.M.E.C. Coumans (GAST)
<p>Hallo Volvo liefhebbers,</p><p>Na het herstel van de rechtervoorzijde van mijn volvo 164 agv een aanrijding, heb ik het volgende probleem.</p><p>Het olielampje en dat van de dinamo (AMP) brand niet meer bij het op contact zetten en gaan dus ook niet meer uit na het starten.</p><p>Onder de motorkap bij de accu zit nog een rode kabel die komt vanuit de voorzijde met daaraan een rond kabelschoentje, ik weet niet meer waar ik die op moet aansluiten. Als ik die aan de massa van de accu houdt, gaat het AMP lampje branden. dit gaat vervolgens niet meer uit als ik gas geef.</p><p>Ik rij dus nu al een hele tijd zonder oliedruk en AMP waarschuwingslampjes en een niet aangesloten kabeltje onder de motorkap.</p><p>Wie kan mij hiermee helpen?</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties,</p><p>Jo Coumans</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J.M.E.C. Coumans (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-11-2007 14:04 #86830 door J.M.E.C. Coumans (GAST)
Beantwoord door J.M.E.C. Coumans (GAST) in topic volvo 164 rode kabeltje bij de massa pool van de accu
<p>Niemand heeft tot dus ver op mijn oproep gereageerd, wat ik me nog kan herrinneren is dat dit draadje was aangesloten op de bevestiging van de in die beurt zittende spanningsregelaar. Nog maar eens aangesloten hierop met als resultaat een blijvend brandend AMP lampje, dus bij deze nogmaals een oproep.</p><p>met vriendelijke groeten,</p><p>Jo Coumans</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD