Heeft iemand een foto van de binnenverlichting boven de spiegel?

  • Robert Prins (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-10-2007 20:39 #50862 door Robert Prins (GAST)
<span id="postmessage_265468"><span class="postbody">De binnenverlichting van onze "nieuwe" Amazon werkt niet en zo als ik het kan zien mis ik volgens mij een onderdeeltje van de schakelaar. Hij maakt nl. nergens contact met het ijzer. (de lamp is verder helemaal oke, als ik contact maak met een schroevedraaier ben ik een half uur verblind). Heeft er iemand voor mij een foto van de binnenverlichting (zonder kapje dan) zodat ik na kan gaan hoe de schakelaar inelkaar steekt?

Mvrgr,
Robert</span></span>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-10-2007 21:39 #86961 door Lars Rengersen
<p>Helaas heb ik zo geen foto bij de hand.</p><p>Die schakelaar wil nog wel eens afbreken. Als hij heel soepel gaat, dan is dat waarschijnlijk het geval. Er hoort aan de kopse kan van het hendeltje een kogeltje te zitten. Ik vrees dat die ontbreekt als hij het niet meer doet.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Robert Prins (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-10-2007 22:00 #86960 door Robert Prins (GAST)
Beantwoord door Robert Prins (GAST) in topic Heeft iemand een foto van de binnenverlichting boven de spiegel?
Er is inderdaad geen kogel te zien. Dat wordt of een nieuw onderdeel of op de "MC Guyver" tour. Bedankt voor uw reaktie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ad Bruijns (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-10-2007 16:20 #86959 door Ad Bruijns (GAST)
Beantwoord door Ad Bruijns (GAST) in topic Heeft iemand een foto van de binnenverlichting boven de spiegel?
<p>Had ik ook. Heb het kapje verwijderd en het koperen plaatje wat contakt moet maken dusdanig verbogen dat het lampje aanging, daarna gekeken of ik het juiste contakt had geaktiveerd door te kijken of de binnenverlichting uitging bij het sluiten van de deur en dat was het geval.</p><p>Het enige wat niet werkt is de binnenverlichting als de deuren dicht zijn, want de schakelaar is inerdaad lam.</p><p>succes, </p><p>Ad.</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-10-2007 16:26 #86958 door Eugen Wulff
Achterin het schakelarmpje zit een gaatje hierin hoort een veertje en een klain kogeltje. Bij de fietsenmaker hebben ze vast wel een kogeltje wat redelijk past anders een beetje uitboren. Ket kogeltje zorgt voor het contact tussen de koperen lipjes. Het veertje is wat lastiger... Misschien heb je nog ergens een oud schakelaartje, een cassetterecorder, speelgoed oid liggen waar iets bruikbaars inzit.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Robert Prins (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-10-2007 00:24 #86957 door Robert Prins (GAST)
Beantwoord door Robert Prins (GAST) in topic Heeft iemand een foto van de binnenverlichting boven de spiegel?
Ik zal morgen eens wat beter gaan kijken, volgens mij zit er nog iets in de arm. Bedankt voor alle reacties !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2007 11:11 #86956 door Niek de Boer
TIP : Ik zou het spul wel eerst demonteren ,voordat ik het kogeltje en het veertje ging plaatsen.Of je moet wel erg veel veertjes en kogeltjes op voorraad hebben .Door de werking van de zwaartekracht moet je anders steeds een expeditie uitrusten om op zoek te gaan naar deze onderdelen tussen de beschimmelde broodkruimels en andere ongerechtigdheden onder stoelen en matten enz. en dat maakt de hobby er zeker niet plezieriger op. Voorts moet je niet de fout maken te denken dat de zwarte draad altijd de massadraad draad is, -en hier in blijven volharden-,want dan kan je wel een flink pak zekeringen gereedleggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2007 16:33 #86955 door Eugen Wulff
Goeie tip Niek! let erop bij het terugschroeven dat er geen te lange schroeven zijn gebruikt ....was bij mij het geval :( twee mooie bobbeltjes in mijn dak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Robert Prins (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-10-2007 14:46 #86954 door Robert Prins (GAST)
Beantwoord door Robert Prins (GAST) in topic Heeft iemand een foto van de binnenverlichting boven de spiegel?
<p>Ik heb de 'Ad Bruijns' methode toegepast en ik heb in ieder geval in de avonduren weer ligt bij het instappen. De 'nette' afwerking staat nog op het lijstje. Eerst nog de velgen spuiten en de roest verjagen!</p><p>Bedankt voor alle reacties!</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.