Startmotor bendix vervangen

Lees meer
21-10-2007 20:49 #50844 door Jan Kuiper (GAST)
Startmotor bendix vervangen is gemaakt door Jan Kuiper (GAST)
<p>WIE KAN MIJ VERDER HELPEN</p><p> </p><p>Ik heb bij de start motor de bendix vervangen. Nu heb ik een probleem want ik krijg de zeklering niet over de borgveer heen. Heeft iemand ervaring hiermee en wil je die dan met mij delen.</p><p>Ik bedoel dus onderdelenboek : groep 10, Page 13, item 26 ,27 </p><p> </p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-10-2007 10:06 #87047 door Nico Sluis
Beantwoord door Nico Sluis in topic Startmotor bendix vervangen
<p>Ervaringen met het in- en uitelkaar halen van een startmotor heb ik niet; maar op de cd van het VOD staan op blz. 6984 en verder hulpstukken om een startmotor in elkaar te zetten.</p><p>Voor de Sicherungsring (stopring; de nr. 26 uit je vraag) schijn je een speciaal werktuig(je) te moeten hebben zoals afgebeeld (EF2722), wellicht is dit zelf te maken.</p><p>Iets verderop staat een artikel over een startmotor (ook weer in het duits) met plaatjes hoe je het &eacute;&eacute;n en ander uit- en inelkaar dient te zetten.</p><p>Misschien heb je hier iets aan.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-12-2007 21:51 #87046 door Jan Kuiper (GAST)
Beantwoord door Jan Kuiper (GAST) in topic Startmotor bendix vervangen
<p>Nico </p><p> </p><p>Een wat late reactie maar in elk geval hartelijk dank voor je reactie en ik zal kijken wat ik er mee kan.</p><p>Groet </p><p>Jan</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.